Järjestäjät

Itä-Suomen Lääketiedetapahtuman järjestää Pohjois-Savon Lääkäriyhdistys yhteistyössä Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin, Itä-Suomen yliopiston ja Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin kanssa.

Kokouspaikka ja kongressitoimisto

Kuopion Musiikkikeskus (www.kuopionmusiikkikeskus.fi), Kuopionlahdenkatu 23, 70100 Kuopio. Avoinna 25.9.2018  klo 10.00 – 16.00 ja 26.- 27.9. klo 8.00 - 17.00.

Duodecimin Kuopion toimisto: PL 1199, 70211 Kuopio, käyntiosoite Microkatu 1, M-osa (Technopolis torni).
Puhelin 09 6188 5502, sähköposti: raija.kantanen(at)duodecim.fi

Ilmoittautuminen ja rintamerkit

Tapahtumaan ilmoittaudutaan sähköisellä ilmoittautumislomakkeella, joka julkaistaan kesäkuussa.  Paperisen ilmoittautumislomakkeen voi tulostaa kotisivuilta.  Puhelimitse ilmoittautumisia ei voida ottaa vastaan. Osallistumismaksut peritään ilmoittautumisen perusteella lähetettävällä laskulla.

Osallistujien tulee ilmoittaa s-postiosoitteensa ilmoittautumisen yhteydessä. S-postiosoitteeseen lähetetään viivakoodilla varustettu rintamerkki. Rintamerkit luetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja luentosalien ovella.

Osallistumismaksut

Lääkärit: ennen 12.9. ilmoittautuneille 160 euroa/1 päivä ja 190 euroa/2 päivää.
12.9. jälkeen ilmoittautuneilla lisätään em. maksuihin 25 euroa.

Lääketieteen opiskelijat: 60 euroa (oikeuttaa osallistumiseen molempina päivinä),

Opiskelijoista voivat osallistua 4-kurssin ja sitä ylempien kurssien opiskelijat (ei pienryhmäopetukseen).

Erikoistumiskoulutus

Itä-Suomen Lääketiedetapahtuman ohjelmia haetaan Itä-Suomen yliopiston terveystieteiden tiedekunnalta erikoislääkärikoulutuksen teoreettiseksi kurssimuotoiseksi koulutukseksi. Haetut erikoisalat ja tuntimäärät on mainittu kunkin ohjelman yhteydessä.

Itä-Suomen Lääketiedetapahtumassa on sähköinen arviointi- ja todistuskäytäntö. Viivakoodilla varustettu rintamerkki luetaan luentosalin ovella. Annettuun sähköpostiosoitteeseen lähetetään sähköinen arviointilomake ja sen täytettyään ja lähetettyään osallistuja voi itse tulostaa todistuksen.

Iltajuhlat

Iltajuhlat pidetään keskiviikkona 27.9. Hotelli Puijonsarvessa. Tapahtumaan osallistuvien lääkäreiden lippu maksaa 20 euroa ja lääketieteen opiskelijoiden lippu 10 euroa. Avec-lippu maksaa 40 euroa. Iltajuhliin ei etukäteen ilmoittautumista. Lippuja myydään Musiikkikeskuksessa keskiviikkona 26.9. klo 9.00-15.00. Lippuja on rajoitettu määrä.